بازاریابی دهان به دهان

تبلیغ دراینستاگرامبه کمک اینفلوئنسرها

تولید محتوا با شرایط شما

ایجاد کمپین

چنکا این امکان را فراهم می کند تا کسب و کارها بتوانند به راحتی با صرف وقت و هزینه کمتر در حوزه اینفلوئنسر مارکتینگ به بازار هدف خود دسترسی موثر بیابند. همچنین با تعیین دسته بندی مناسب کسب وکار خود میتوانند فرآیند یافتن مخاطب هدف خود را تسریع بخشند.

گزارش جامعه آماری

چنکا پس از اجرای کمپین، گزارش آماری دقیقی شامل اطلاعاتی از قبیل نرخ دسترسی , نرخ مشارکت و نرخ همکاری ، از زمان شروع تا پایان کمپین، ارائه می دهد و این امکان را می دهد تا از نرخ تحولات کسب و کار خود در حین اجرای کمپین مطلع شود.

کنترل محتوا

چنکا از هویت کسب و کار محافظت خواهد کرد بدین ترتیب که امکان مشاهده پست ها را قبل از به از به اشتراک گذاری مهیا کرده و امکان بهترین تصمیم گیری را برای کسب و کار فراهم میکند.

چنکا چگونه کار میکند ؟

چنکا چگونه کار می کند
چنکا چگونه کار می کند
  • 1

    برند کمپین مورد نظر خود را با کلیک روی دکمه ایجاد کمپین و پر کردن یک فرم ساده می سازد.

  • 2

    در مرحله بعد اینفلوئنسرها درخواست خود را به همراه قیمت پیشنهادی برای شرکت در کمپین ارسال می کنند.

  • 3

    برند درخواست های دریافتی را بررسی می کند و مناسب ترین اینفلوئنسرها را برای کمپین خود انتخاب می کند.

  • 4

    اینفلوئنسرها با توجه به درخواست برند و با تکیه بر خلاقیت خود محتوای مناسب برند را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند و مبلغ درخواستی خود را دریافت می کنند.

برند های موفق در چنکا

برند همکار چنکا برند همکار چنکا برند همکار چنکا برند همکار چنکا برند همکار چنکا برند همکار چنکا
همین حالا کمپین خود را بسازید

مصرف کنندگان علاقه دارند تا با برندها و طریقه استفاده از محصولات آنها ارتباط حسی برقرار کنند. و اگر قرار باشد که محصولی را خریداری کنند، افراد سرشناش و مشهور اعتماد این افراد را برای خرید بر نمی انگیزند. در واقع منابع بزرگ اعتماد شامل تاثیرگذاران شبکه های اجتماعی و توصیه های شخصی آنها خواهند بود.

ثبت نام با اینستاگرام